Otoyol Yatırım Ve İşletme A.Ş., 31 Aralık 2021 gecesi Osmangazi Köprüsü’nden geçecek vatandaşlardan yeni zamlı tarifeyle Ücret alabilmek için yolcuları beklettiği yönünde çıkan iddialara yönelik açıklama yaptı.
Oluşan mağduriyetin teknik aksaklıklar nedeniyle yaşandığını, 23.50 ila 00.30 saatleri arasında geçiş yapmaya çalışan tüm araç sahiplerinin geçiş ücretlerinin tamamının şirket tarafından ödeneceği bildirildi.
"ŞİRKETİMİZ TARAFIMIZDAN ÖDENECEKTİR"
Şirketin sosyal medya hesabından yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı:
“31 Aralık 2021 gecesi Osmangazi Köprü gişelerinde yaşanan beklemelerden dolayı büyük bir üzüntü içerisindeyiz. Teknik aksaklıklar nedeniyle sürücülerimize kısa sürede olsa bir mağduriyet yaşattık. 23.50-00.30 saatler arasında geçiş yapmaya çalışan tüm araç sahiplerinin geçiş ücretlerinin tamamı şirketimiz tarafımızdan ödenecektir. Tamamen teknik bir aksaklıktan kaynaklanan bu sorun nedeniyle beklemek zorunda kalan araç sahiplerinden özür diliyoruz. Bu tip teknik aksaklıkların bir daha yaşanmaması için Otoyol Yatırım ve İşletme A.Ş. olarak gerekli tüm sistemsel iyileştirme çalışmalarının en kısa sürede tamamlanacağı bilgisini kamuoyuna arz ederiz.”
Firma olayı sosyal medya hesabından paylaşan 750 kişiye ulaşıp özür diledi
Olayla ilgili Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'nın devreye girmesi sonrasında ise 23.55-24.30 saatleri arasında köprüden geçen 623 araca ödedikleri tüm ücretler iade edildi ve işletmeciye 1 milyon 242 bin TL ceza kesildi.
Osmangazi Köprüsü gişelerinde tepki çeken olay sonrası
️İşletmeciye 1 milyon 242 bin TL ceza kesildi
️23.55-24.30 saatleri arasında köprüden geçen 623 araca ödedikleri tüm ücretler iade edildi
️Bakanlık 623 vatandaşı aradı
️Firma olayı paylaşan 750 hesaba ulaşıp özür diledi pic.twitter.com/GocrYn53hd